LA SORPRESA QUE SERA, QUE SERA LA SORPRESA.
HOY HEMOS EMPEZADO A JUGAR A LA SORPRESA, LA SEÑO HA ABIERTO LA CAJA DONDE ESTABAN TODAS LAS SORPRESAS, HA CERRADO LOS OJOS Y HA COGIDO UNA AL AZAR. Y ERA LA DE JEREMY.
ASI QUE LA SEÑO Y JEREMY HAN SALIDO DE LA CLASE, JEREMY HA ABIERTO EL PAQUETE PARA VER LO QUE ERA Y LO HAN METIDO EN LA CAJA SORPRESA.
LUEGO HAN ENTRADO A LA CLASE Y HEMOS EMPEZADO A PRENGUNTAR Y JEREMY TENIA QUE CONTESTAR SI O NO.
ENTRE LAS PREGUNTAS QEHEMOS HECHO: ¿ES DURO? ¿ES BLANDO? ¿ES PEQUEÑO? ¿ES GRANDE? ¿ES DE MUCHOS COLORES? ¿SIRVE PARA JUGAR? ¿TIENE OJOS? ¿Y NARIZ?...
Y LUEGO TENIAMOS QUE ADIVINAR LO QUE ERA... PERO ESTA VEZ NO HA HABIDO SUERTE... NO LO HA ADIVINADO NADIE... ASI QUE NOS HAN TENIDO QUE DAR UNAS PISTAS...
Y LA SORPRESA ERA UN GORMITI!!!
4 comentarios:
Una activitat molt motivadora en la que estàn aprenent les propietats dels objectes sense adonar-se'n.
M'encanta que treballeu així per projectes (estic un poc cansada de vore mestres que no saben eixir del que es marca l'editorial).
Esta clar que treballar per projectes té més feina, però segur que es vegeu recompensades en veure com aprenen els xiquets.
Quanta raó que tens Sara!!! A mi m'encanta treballar per projectes, la veritat què és molta feina perquè s'ha de preparar tot i sobretot a principi de curs... pero val la pena... Jo tampoc entenc com a la gent li agrada l'editorial, jo crec que és per comoditat més que per altra cosa...
despres de sentir a dos expertes asperem que els nostres fills y els teus alumnes Ana acaben siguent unes eminensies
Soraya! jo almenys espere poder traure-los tot el suc que puga,que espere que siga molt!!!!!
Publicar un comentario